מחצית מהדירות בבניין שייכות לתושבי חוץ ואחת ריקה כבר שנים בעקבות סכסוכי ירושה. האם אפשר להשיג רק את הסכמתם של בעלי הזכויות שגרים בארץ על מנת להמשיך בתמ"א? או שהפרויקט יהיה תקוע בגלל כמה משפחות שאי אפשר להשיג?
שלום רב,
לקידום פרויקט תמ"א 38 יש לקבל את הסכמת בעלי הדירות עפ"י הרוב הנדרש לכל סוג פרויקט, גם כאשר מדובר בתושבי חוץ.
בברכה,
שי הראל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן כך. לאחר הנפקת ההיתר העיריה מבקשת סט של מסמכים ואישורים כדי לתת צו התאפשר התחלת עבודה. בין היתר הם רוצים לראות את האתר מגודר כמו שצריך, רוצים לראות ולקבל התחייבות קבלן הביצוע, רישיונותיו,מנהל הבטי...
המשך תשובה