שלום, האם אי חתימה על הסכם החוזה שני אחרי הנון שופ הוא לא גורם נזק? תודה

אני לא יודע מה ההגדרות שלך ל"נזק".
אם לא תחתום על ההסכם אז זה יעכב את התהליך. האם זה נזק או לא נזק- זה משהו שאתה צריך להחליט לגביו.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לא תוכלו לצאת לדרך בלי לקבל אישור בימ"ש לגבי הסכמות שלהם. נדרשת תביעה סרבנים והוכחה לביהמ"ש שאכן ניסיתם בכל דרך חוקית לאתרם ולא עלה בידיכם וכו`. 2. לגבי שכ"ט עו"ד- זו שאלה מסחרית ולא משפטית. לעיתי...
המשך תשובה