הבניין שלנו עבר תמ"א. הדיירים החדשים קבלו חניות בטאבו. חלקם במתקן חניה. מכיוון שלטענתם לא נוח להם להחנות המתקן , הם מחנים את רכבם בחניות שנותרו חופשיות לדיירים הישנים שאין להם חניה

אם הדבר לא נאסר בתקנון אז מותר להם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא תמיד יודעים השיבוץ מראש. לעיתים השיבוץ הוא תולדה של תוכנית שטרם אושרה או מדיניות או זכויות לא ברורות. בוודאי בפינוי בינוי כך. ולכן יש הסכמים רבים שקובעים מגנון ולא משבצים מראש. ...
המשך תשובה