מהן האפשרויות בתמ"א 38? האם אפשר להוסיף 2 קומות כדי שקבלן יממן את הבניה לדיירים?

שאלה לא ברורה. הרעיון בתמ"א שיזם חיצוני מקבל זכויות בניה, בונה ומוכר הדירות ובתמורה מבצע שיפוץ ותוספות לבעלי הדירות הקיימות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כדי לתקן את הטאבו של הבניין את תצטרכי מפת מדידה, אישור עיריה, ייתכן שגם אישורי מס או הצהרות עו"ד לגבי תשלום המיסים, הסכמות מהבנקים למשכנתאות וכו`. לא עניין פשוט שאדם מהיישוב יכול להתמודד. נדרש ידע נר...
המשך תשובה