ברשותי משרד בבניין הצפוי לעבור הליך של תמ"א 38/2. ברצוני להבין מה הזכויות שמגיעות לי במסגרת תהליך ההתחדשות, האם אני זכאית לקבל משרד חדש באותו המיקום כמו הנוכחי (קומת קרקע) או שאני יכולה לבקש להמיר את המשרד בדירת מגורים?

השאלה היא האם בכלל ניתן לייצר משרד מבחינת העיריה. אם כן אז אפשר להציע לך משרד. אם לא ניתן אז יהיה צורך להציע לך פיצוי מ תאים לפי הסכמה שלך מול היזם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הבדל בין חניה ובין הדירה עצמה. בהכרח פרוייקט של תמ"א 38 פוגע בזכות הקניין של כל אחד ואחד מהבעלים שהרי מנצלים זכויות בניה, לעיתים אוטמים חלון בדירה, לעיתים נאלצים גם להיכנס מעט לתוך הדירה בגלל אילו...
המשך תשובה