שלום, אני חי בבניין צמוד לבניין אחר, שני הבניינים נושקים אחד לשני ונבנו יחד (מדובר בשני בניינים בעלי אותו מספר המסומנים א' וב'). אם אנחנו רוצים לבצע תמ"א 38, זה חייב להיות יחד? או שאפשר גם בנפרד?
שלום רב,
לצורך ביצוע הפרויקט צריך לקבל אישור של מהנדס קונסטרוקציה כי ניתן לחזק בניין אחד ללא חיזוק הבניין השני. היה ויש אישור כאמור יהיה ניתן לבצע את החיזוק של בניין אחד ללא חיזוק הבניין השני
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שטח דירתך הישנה, כמו גם החדשה, אמור להימדד עפ"י חוק המכר כךומר כל שטח הפנים + שווי הקירות החצוניים + מחצית משווי קיר הפונה לדירת שכן או לרכוש המשותף קומתי...
המשך תשובה