ברצוני להכשיר סגירת מרפסת שבוצעה לפני עשרות שנים. דיירים בבניין המעוניינים לקדם תמ"א 38 לשם בניית ממדי"ם מונעים זאת ממני בכל דרך טפשרית. ברצוני לשאול מה הקשר בין הכשרת סגירת מרפסת לבין הרצון לבנות ממדי"ם. כל הבניין חורג משמעותית מקוי בניין וכמעט כל הדיירים ביצעו עבירות בנייה. תודה וערב טוב.
שלום רב,
יובהר, כי ברגע שאתה מקבל היתר בנייה אתה מייתר לחלוטין את התמ"א.
תמתין שהשכנים יקבלו היתר ואז תפנה להכשרת המרפסת הסגורה
בכבוד רב ובברכה
גיא פרבמן, עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

למיטב ידיעתי לא נקבע בחוק שיעור ההיוון. אני מעריך שבשנים הקרובות המחוקק יידרש לזה. בינתיים ראיתי חברות שדורשות 5% היוון לשנה וראיתי גם חברות שדורשות 9% לשנה. יש לההתייעץ עם שמאי הבעלים...
המשך תשובה