היום לאחר ששילמנו הטלי השבחה ומיסי מניב וכמעט כולם שילמו את האגרות יש לנו אנשים מעטים שמתעקשים לא לשלם אגרות בניה ובכך מעקבים קבלת התיר בניה וגרימת נזקים מה עושים נגדם העורך דין שלנו מתיחס אליהם בכפפות של משי איך לגשת לסיום העינין מיכאל
שלום רב,
במידה ואתה סבור שנגם לך נזק ע"י מי מחברי הקבוצה המלצתי להתחיל בטיפול משפטי בעניין.
בברכה
עו"ד גיא פרבמן
גיא פרבמן שמרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חוזה שנחתם מחייב את הצדדים עפ"י תוכנו. לעיתים התמורות עשויות להשתנות בהתאם למנגנון מוסכם מראש בהסכם עצמו. ככלל התמורות בין בעלי הדירות אמורות להיות עפ"י עיקרון שיוויוני. זה לא אומר בהכרח שכולם מקבלים...
המשך תשובה