שלום, האם הצמדת זכויות בנייה על הגג לשני הדיירים שהוקומות העליונות שייכות להם רלוונטיות כאשר הולכים לפרוייקט תמ"א האם בעלי דירות אלו הם הזכאים היחידים להרחבת דירותיהם ?
שלום אשר,
לא ניתן להבין כוונתך המדויקת מנתוני השאלה.
אם לפני ביצוע הפרויקט יש זכויות בניה הצמודות לדירה כזו או אחרת מדובר בתנאי מסחרי וניתן לקבוע כי יקבלו תוספת גדולה יותר או שלא.
לרוב, ניתנת תוספת רק על זכויות שמומשו ונבנו בהיתר.
בברכה,
מאור רובין, עו"ד
גיא פרבמן, משרד עורכי דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין מניעה, כל עוד הבניה נעשית עפ"י היתר בניה וכל עוד הסכמתם לכך בהסכם התמ"א שחתמתם. בברכה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות`...
המשך תשובה