שלום בשרטוט של דירתי אין בכלל חלונות. האם הדבר חוקי?
גלי שלום,
אין דירה ללא חלונות. יתכן והראו לך סקיצה ראשונית שאיננה כוללת סימון של פתחים. מומלץ לדרוש תוכנית מפורטת יותר. בברכה. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. האם יש לך היתר לשימוש לעסק שאת מנהלת? אם כן, ואם העבודה תפריע , אז תוכלי לדרוש פיצוי, ככל שתוכחי נזקים. 2. אם אין לך היתר אז במסגרת חוק ההסדרים החדש אפשר לשקול מתן פיצוי לשכירות , תוכלי לבקש לצאת ...
המשך תשובה