שלום, אני בעל דירה בבניין שנמצא לקראת סיום תמ"א 38. החשמלאי של הקבלן רוצה להזמין ביקורת חברת חשמל אבל הוא טוען שלפני כן אני חייב לשלם, לו או למישהו פרטי, על תיקון של ליקויים בדירה כולל הארקה. האם הוא צודק או האם מהרגע שהוא נכנס לדירה והחליף חוטים, שקעים ועוד הוא בעצם אחראי על כל הליקויים של הדירה, אפילו אם הם היו עוד לפני? תודה

כדאי לראות מה אומר ההסכם עליו חתמת, הסכם התמ"א. מומלץ להיעזר גם במפקח בניה בשאלה זו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התנהגות כזו של היזם/קבלן עלולה למרבה הצער להיות נורה אדומה לגבי דברים משמעותיים יותר כמו איתנות היזם ויציבות הפרוייקט. יש לערב כלל הדיירים ובעלי המקצוע המלוויםא ת הדיירים ולקבל החלטה משמעותית יותר....
המשך תשובה