שלום , שכ"ט עו"ד הקבלן שלנו מריחה מקומבינה . דורשים1.5% 5000 שח' במזומן , וכל השאר לצרף לתשלום הראשון של הדירה. האם זה מקובל וחוקי . תודה
שלום רב,
ראשית התנצלותי על העיוכב במת מענה וזאת לאור העובשה שנעדרתי מהעבודה לאור חופשה.
כעיקרון היום מותר לשלם לעו"ד של הקבלן סך של 5,000 ש"ח (לעניות דעתי האישית זהו סכום מביש אינו ראוי ובימ"ש העליון כבר אמר את דעתו בעניין וכולי תקווה שהוראה זאת תבוטל במהרה)
בפועל מה שקבלנים עושים הם מוספים למחיר הדירה את שכ"ט עו"ד ואין כאן כול פסול במהלך זה.
בברכה
גיא פרבמן, עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לדעתי לא. עם זאת אולי כדאי לפנות בשאילתא לרשות המיסים בנושא. החוק אומנם מסתפק במצב שאחד מבני הזוג קשיש אבל זה בתנאי שהבעלות במחצית השניה היא של בן הזוג של הקשיש ולא של בן/בת. ...
המשך תשובה