שלום האם זה נכון שחוק התמ"א מחייב את היזם להשתמש בשטחים המשותפים רק לצורכי התמ"א? כגון בניית מעלית, ממ"דים ומרפסות? האם מחובתי לאשר לו בניה בקומת המרתף כדירה נוספת? לאחר ששאר הדיירים הסכימו, או שזכותי לא לתת לו מהחלק המשותף שלי? מעבר לבניית הקומות על גג המבנה כפי שהתמ"א מאשרת? תודה ויום נפלא

1. לא.
2.שום דבר לא חובה, רקבהסכמה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין חוק ברור בנקודה זו. יש הנחיות/המלצות של מינהלות מקומית/הרשות להתחדשות עירונית. המלצה שלנו. בעלת הדירה תדהיה הדירה ותיתן יפוי כוח לבנה להשתתף בישיבה ספציפית שבה מקבלים החלטות ...
המשך תשובה