שלום, דירתי כבר 8 שנים בבניה של תמ"א 38 ואני מעונינת למכור את דירתי כיש ההארת אזהרה בטאבו , קבלן מבקש ממני סכום של 120000 ₪ לביטול הארת אזהרה , הכין אפשר למכור ללא לשלם לקבלן?
שלום רב,
לא הבנתי מה השאלה .
אתה רכשת דירה בפרויקט תמ"א?
אתה דייר בפרויטק תמ"א
בכבוד רב ובברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד ערכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כתבתת "התחלף יזם". אם הכוונה שהיזם היוצא העביר/ מכר את הזכויות והחובות ליזם הנכנס אז היזם הנכנס מחוייב להסכמים עימך ועם יתר בעלי הדירות. אם היזם החדש ערך הסכם חדש ונפרד עם בעלי הדירות, ללא כל קשר להסכ...
המשך תשובה