שלום, מצב בו יזם מתקשר בעסקת תמ"א 38/2 ולאחר מכן מעוניין לרשום הערת אזהרה אלא שחלק מהדיירים החתומים על ההסכם והזכאים להירשם כבעלים- טרם הסדירו את רישומם בטאבו (יודגש כי מדובר בקרקע מסוג מושע). כלומר, נסח הטאבו לא משקף באופן מלא את הבעלויות על הקרקע. האם ניתן לרשום הערת אזהרה על חלקם של הדיירים אשר כן רשומים בטאבו? או שמא נדרשת הסכמת הבעלים כולם ועליי קודם להסדיר את הרישום ורק אז אוכל לרשום הערת אזהרה? אם אני אכן יכול לרשום הערה רק על חלק מהדיירים, כיצד זה מתבצע פרוצדורלית?
שלום רב,
כעיקרון ניתן לרשום הערת אזהרה על כל אחד ואחד מהבעלים על חלקו במושע
מציע בכל מקרה להתייעץ עם עו"ד
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם הליקויים הם משמעותיים ויש בהם כדי להוות עילה לסירוב, אז תלכו עם זה עד הסוף כלומר שהדברים יתבררו בלשכת המפקחת. אם מדובר רק בשיפור תנאים - אז הדרך היא בניסיון לשיח עם היזם ותלוי ברצונו הטוב של היז...
המשך תשובה