עו"ד פרבמן שלום. אנו בניין של 6 דיירים, כאשר על פי מסמכי הבית המשותף, הגג צמוד לדירתנו לפי החלק היחסי של כל דייר ולא רשום כרכוש משותף. האם במקרה כזה, ניתן לקדם פרויקט של תמ"א 38 חיזוק, למרות שיש שכן מתנגד? לטענת השכן, בגלל שהגג צמוד לדירתו, לא ניתן ללא הסכמתו. תודה.
שלום,
ככלל זה נכון אך יש לבחון את המקרה הספציפי.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם זה לפני תחילת עבודות אז בעלי הדירות ואם אחרי תחילת עבודות אז היזם. לפעמים היזמים מסכימים לתקן גם לפני תחילת העבודות תראה מה כתוב בחוזה וגם אם לא כתוב תמיד אפשר לנסות ולבקש מהיזם...
המשך תשובה