שלום רב יש לי בית קפה במרכז תל אביב ותליתי 6 לוחות גיר ורשמתי עליהם (דברים שיש לאכול במקום) השלטים תלויים 10 ס״מ מאחורי החלונות של העסק (בתוך העסק) בנוסף הדבקתי 4 מדבקות על הזכוכיות של הדלת כניסה . אתמול הגיע פקח של מחלקת שילוט ,צילם ואמר שזה יעלה לי 1200₪ לשנה למרות המצב הקשה שאנחנו נמצאים במדינה. היום חבר אמר לי שאם אזיז את הלוחות 40 ס״מ מאחורי החלונות פנימה אז לא אשלם .האם זה נכון? ואם לא כמה עלי להזיז ובנוסף מה לגבי המדבקות על הדלתות?

אתה לא בפורום הנכון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. כנראה שלא מכוח התמ"א הקלסית אך יש תוכניות מחליפות מכוח סעיף 23 לתמ"א שמאפשרות לרשות לייצר תוכניות. יש לבדוק עם אדריכל או עם העיריה 2. כן 3. גיל מבוגר לכשעצמו אינו עילה לסרבנות. 4. בפינוי בינוי כ...
המשך תשובה