קראתי באתר כלשהו ש: "רוב הקונים ואפילו אנשי מקצוע בטוחים שמה שהכי חשוב ורשמי הוא רישום שטח הדירה בטאבו. בפועל זה ממש לא מחייב, שטח הדירה הרשמי מבחינה משפטית או מבחינת שמאות, הוא שטח אשר נמצא בהיתר הבנייה של הנכס מיום הבנייה, או נכס שקיבל תוספת בניה עם השנים ." האם זה נכון? ואם כן, אזי האם יש פסקי דין שעוסקים בזה שאתם יכולים להפנות אותי אליהם? בתודה

תלוי לצורך מה השאלה שלך.
אם זה לתורך התחדשות עירונית אז בדרך כלל מה שקובע ומוסכם בהסכמים זה שטח בנוי בפועל בכפוף לכך שנבנה בהיתר ואז במקרה כזה פחות חשוב השטח הרשום בטאבו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפשר תמיד להתנגד . השאלה היא של סיכוי להצליח ולהערכתי הסיכוי קלוש. אתה צריך הכסף לשלם לאמא והשכן אולי צריך את הכסף לתרופות שלו והשכן השלישי צריך את הכסף לאוכל ל- ילדים והרביעי מחזיר מזה הלוואות שנטל....
המשך תשובה