שלום רב! רציתי לברר האם תשלומי האיזון במקרה של אפשרות לתמ"א 38 מחושבים כמו במקרה רגיל, דהיינו שהתשלום מחושב רק על יתרת המטרים הנוספים שבונה השכן בעל האפשרות העודפת, או לחילופין, מכיון שערך הגג גבוהה משמעותית, החישוב נעשה כבר מהמטר הראשון, (כמובן לאחר קיזוז שווי המטרז' הנבנה ע"י בעלי הדירות עם האפשרות המצומצמת). תודה על תשובתכם, יוסי.
יוסי שלום,
שאלתך מצריכה התייחסות פרטנית, ונתונה למו"מ בין הצדדים.
בכבוד רב,
מרי יעקובי, עו"ד - מנהלת פורום תמ"א 38
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תלוי מה אומר ההסכם. לעיתים הכסף חוזר לדייר והדייר משלם על החיבור החדש ולעיתים היזם מקבל את הזיכוי ובמקביל מתחייב לשלם לחברת חשמל על החדש ...
המשך תשובה