שלום, בבנין שעבר תמ״א 38 עדיין ללא טופס 4, נזילות חוזרות שמונעות ממני לחזור לדירה והיזם לא מתקן. מי אחראי לפנות ליזם? נציגי הדיירים כל הזמן מפנים אותי ליזם שמזלזל. נציגי הדיירים אחראים לפנות ליזם או אני כבעלת דירה?

זה תפקיד של הועד. אבל בהחלט אפשרי שגם דייר יפנה ישירות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

80 אחוז מהדירות במתחם אך לא פחות מ - 75% מהרכוש המשותף. ברמת הבניין, אם יש התנאי לעיל התקיים אז מספיק ברוב של 2/3 ברמת הבניין. בהצלחה נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושו...
המשך תשובה