לפני 3 ימים אושר תמ"א 38 סעיף 3, ברצוני להבין מה הוא כולל בתוכו והאם הוא תופס (כולל) בתוכו גם את העיר/ רשות שאני גר בה: חולון.
רוברט שלום,
תיקון 3 מפרט איזורים בהם ניתן להוסיף קומה וחצי נוספים על הקומה המותרת לפי תמ"א 38, כך שניתן יהיה לבנות 2.5 קומות.
חולון נמנית על ערים אלו.
התיקון עדיין לא ניכנס לתוקף.
בנוסף, התיקון מכיל נספח ובו תנאי סף הנדסיים ונוהל ביצוע בקרה הנדסית על בקשה להיתר בניה לפי תכנית חיזוק.
בכבוד רב,
מרי יעקובי, עו"ד- מנהלת פורום תמ"א 38
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לגבי פגיעות הגוף- זה עניין של עו"ד בתחום הנזיקין ולא בתחום התמ"א. לגבי נזקים בדירה- בהחלט אפשר להגיש תביעה, אם נגרמו לך נזקים בדירה או שלא ביצעו מה שתהחייבו לבצע. בהצלחה...
המשך תשובה