אנחנו בבניין בן 40 שנה באמצע פרויקט תמ"א 38 שכלל חיזוק סיסמי והוספת קומות. לאחר שהיזם התחיל בעבודות הפריקה, התברר שמצב הבניין גרוע הרבה יותר ממה שהוערך בהתחלה. המהנדס מצא פגמים חמורים בעמודי הבטון, בעיות יסוד ואפילו אסבסט בקירות. עכשיו היזם דורש הארכה של שנה נוספת ותוספת של 3 מיליון שקל לפרויקט. הוא מאיים שאם לא נסכים הוא יעזוב את הפרויקט באמצע . אנחנו כבר גרים בדירות חלופיות 8 חודשים על חשבוננו. איך מתמודדים עם זה?

זה לא בדיוק משהו שאפשר לענות כאן בפורום. יש לבדוק מצב הפרוייקט באמצעות מומחים: שמאי, אדריכל, קונסטרקטור, עו"ד חיצוני ולגבש החלטה. לא בשלוף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. השאלה אם יינתן טופס 4 או לא יינתן או מה נותר לשם כך עלייך לברר מול מחלקת הנדסה בעיריה. 2. אסור לגור בדירה שלא נין לגביה טופס 4 ...
המשך תשובה