יזם תמ"א. לאחר קבלת כל ההיתרים. הקים קרן השקעה. מציע השקעה בשלב הפריסייל לפני הריסה ובינוי. לאחר מכירת הנכס ברווח מציע לחלוק ברווחים לפי אחוז ההשקעה. כביטחון מציע רישום ברשם המשכונות על סכום ההשקעה. האם נשמע סביר?

נשים בצד את עניין הבטחונות. השקעה בתמ"א חיזוק זה הדבר הכי מסוכן שיש.
לעניין בטחונות- צריך לראות את מבנה העסקה ולנסות לקבל התייחסות גם בנסח הטאבו.
תתייעץ ודחוף עם עו"ד המבין בעולם ההתחדשות העירונית.
בהצלחה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה קצת יותר מורכבת ואינה מתאימה לפורום. יש לבדוק מי הבעלים של ההיתר, האם בעלי הדירות או היזם, מה מנגנון ההתנתקות הקבוע בהסכם, אם החברה בהליך פירוק ייתכן וצריך לקבל את אישור ביהמ"ש המנהל את הפירוק ...
המשך תשובה