שלום רב. לאחר סיום תמא38 נוצרה חנייה חדשה. בוצע מכרז בין כל הדיירים (16) ודייר X זכה. הועד החליט שאת התמורה יש לחלק רק ל- 15 דיירים.. מאחר והחנייה שייכת לכל הדיירים דהיינו ל- 16 נשאלת השאלה מדוע הזוכה לא זכאי לקבל תמורה על חלקו במכירת החנייה ששייכת גם לו. בתודה
מדובר על עניין מסחרי שצריך להיסגר לפי החלטת רוב הבעלים.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל שמדובר בתמ"א חיזוק- אין איסור עפ"י חוק לבצע את הפרוייקט ללא ליווי בנקאי. המלצתי היא לא לצאת לדרך ללא ליווי של גורם מלווה (בנק מלווה/חברת ביטוח מלווה או שילוב של קרן מלווה+ חברת ביטוח המנפיקה פוליס...
המשך תשובה