שלום לעורכי הדין. אני משכיר חנות בבניין שהולך לעבור להפתעתי הרבה תמ"א 38. אני שוכר את החנות כבר יותר מ-15 שנה. יש לי חוזה לעוד חמש שנים לפחות (עם אופציה להארכה). האם יש לי זכויות שונות בגין התמ"א 38, לדוגמא פיצויי בעקבות הנזק שיגרם לעסק בעקבות השיפוצים בבניין.
שלום רב,
בכול הנוגע לזכויות מיוחדות הן לך שום זכויות מיוחדות. אתה צריך לבדוק את הנושא מול המשכיר שלך והנושא הינו מסחרי
בברכה
עו"ד גיא פרבמן
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצתי היא לא לעשות תמ"א 38 ללא ליווי. אומנם ליווי של בנק מייקר את הפרוייקט מבחינת מימון אך הוא נוסך ביטחון גם אצל רוכשי הדירות, שווי דירות הנמכרות יהיה גבוה יותר וגם הדיירים הקיימים יכולים להינות מ...
המשך תשובה