במסגרת עבודות תמ"א 38 בחנות, נבנתה הרחבה לחנות הכוללת שקעי מתח, תאורה וחיבורים למערכת המים והביוב. האם ניתן להשתמש/לאכלס את ההרחבה לפני קבלת תעודת גמר. מה אומר החוק? תודה

נדמה לי שכבר שוחחנו. יש להפנות השאלה למהנדס חשמל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לגבי פגיעות הגוף- זה עניין של עו"ד בתחום הנזיקין ולא בתחום התמ"א. לגבי נזקים בדירה- בהחלט אפשר להגיש תביעה, אם נגרמו לך נזקים בדירה או שלא ביצעו מה שתהחייבו לבצע. בהצלחה...
המשך תשובה