שקבלן מקבל היתר לביצוע תמ"א 38 בבנין משותף . למה הכוונה שהוא רוכש זכויות על הקרקע ועל הגג המשותפים ? האם הוא קונה אותם? האם הם בבעלותו ? למי הוא משלם כסף עבור הקנייה שלהם ?
שלום,
במסגרת תמ"א 38 היזם רוכש מבעלי הדירות זכויות בניה (לבניית הדירות החדשות שלו) ותמורת זה הוא מעניק להם שירותי בניה (חיזוק ותוספות או דירה חדשה לפי סוג התמ"א).
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מכפיל חניה - זה חניה במתקן, בדרך כלל רישום המתקן יהיה ע"ש כלל משתמשי המתקן. ברור שחניה במתקן שווה פחות מחניה רגיל גם בגלל שזה פחות נוח וגם בגלל שיש לכך עלות ובלאי. השאלה אם ניתן להפקיע חניה בטאבו הרשו...
המשך תשובה