שלום, אני בעל דירה שעוברת תמ"א 38-1 ( חיזוק רעידות אדמה), כבר שנה וחצי בתוך תהליך הבניה עצמו. אני מעוניין למכור את הדירה שלי לפני השלמת התמ"א. כמה מקובל לתמחר דירה במצב הזה? הנה כמה נתונים: א.הבניה תסתיים עוד 12 חודשים ויתווספו לבניין הדירות החדשות ב.דירה חדשה נמכרת בבניין ב 1600000 ש"ח וצפונה (עם חניה) תודה
שלום רב,
המלצתי להתייעץ עם שמאי או מתווך בכל הנוגע לשווי הדירה שלך למכירה
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היזם מקבל יפוי כוח מבעלי הדירות לשם הגשת התביעה נגד הדייר. היזם מטפל ומממן ומנהל את ההליכים המשפטיים בתביעה למרות שפורמלית מי שמופיעים כתובעים הם בעלי הדירות כנגד הדייר....
המשך תשובה