שלום. כשגיליתי שעו"ד שאמור לייצג אותי בשקיפות ובשוויון משקר אותי למרות שיש לא 80% חתימות , האם זכותי להתנגד? והאם אני יכולה לתבוע את העו"ד וכן את היזם ולגרום שיעופו מהפרוייקט ,כתוצאה מאיבוד האימון בהם? מצפה לתשובות. בברכה אילנה. תודה.
שלום. אני קומת קרקע ויש גם חנויות בקומת קרקע האם זכותי להישאר, אני רגילה לקרקע . וחנויות לא הישתתפו בתשלום המעלית ,זו פגיעה בזכויותיי בבניין, האם אני צודקת? האם יש לי עילה להתנגד? אשמח לתשובה למייל שלי. תודה לך. אילנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב,
אתה יכול להתנגד לא קשור לעניין האמון בעו"ד אך חייבת להיות לך התנגדות המותית ועניינית.
כעיקרון היה ואתה חתום על הסכם עם עו"ד שלך אז תוכל לנקוט הליכים כנגדו אך שוב ממליץ להתייעץ ולבלחון את הנושא בטרם נקיטת הליכים שיכול ויתבררו כלא נכונים
בכבוד רב ובברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המועד הקובע הוא יום חתימת הדייר הראשון (2016). עדיין לא מוכרת לנו הנחיה פורמלית המאשרת שניתן לתת ההטבות גם למי שמלאו לו 70 או 75 ביום ההיתר ולא ביום חתימת הדייר הראשון אם כי בהרצאות ששמענו מבכירים בר...
המשך תשובה