הבנתי שרק לאחר פרסום התכנית ניתן להגיש התנגדות. אבל לא ברור לי מהו מועד הפרסום. האם מפרסמים את התכנית בעת הגשתה לאישור, או לאחר שכבר אושרה על ידי העיריה (זה הבדל של כשנתיים)?

לאחר הגשת הבקשה להיתר הבניה לפי תמ"א 38/2 נעה תהליך של פרסום.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זו שאלה שמתאימה לייעוץ פרטני ולא לפורום משום שיש לקרוא את הוראות ההסכם /ההסכמות ביניכם וכן להבין מה היה מצב הדירה לפני שחתמתם הסכם, האם ידעת, האם הסכמת וכו`. בהצלחה...
המשך תשובה