אנחנו עומדים לחתום על הסכם לתמ"א 38/2 עם קבלן/יזם שגם לו יש דירה בבניין. אנחנו מעוניינים לדעת האם חובה עליו לשלם שכר של מפקח בנייה מטעמנו. כמו כן הוא מסרב להצמיד מחסנים לדירות החדשות של בעלי הדירות הקיימים. מה עלינו לעשות במקרה זה?

אין חובה עפ"י הדין אך רצוי מאוד שיהיה מפקח מטעם הדיירים.
אין חובה שיהיו מחסנים- זהו עניין מסחרי/ תיכנוני.
אם אתם אינכם מרוצים מהצעת היזם, אז תבדקו הצעות מיזמים אחרים. אולי יזמים אחרים כן יסכימו לתת לכם את מבוקשכם הלגיטימי בעניין פיקוח ואולי גם לגבי מחסנים.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה אינה יכולה להישאל ללא מקור השוואה ליתר בעלי הדירות. אם לכולם הורסים מחסנים זה דבר אחד ואם רק לך- זה דבר אחר. ברור שאםרק אתה או קבוצה קטנה נפגעת ומקריבה למען יתר הדיירים- כי אז יש למצוא מנגנון נכ...
המשך תשובה