אנחנו עומדים לחתום על הסכם לתמ"א 38/2 עם קבלן/יזם שגם לו יש דירה בבניין. אנחנו מעוניינים לדעת האם חובה עליו לשלם שכר של מפקח בנייה מטעמנו. כמו כן הוא מסרב להצמיד מחסנים לדירות החדשות של בעלי הדירות הקיימים. מה עלינו לעשות במקרה זה?

אין חובה עפ"י הדין אך רצוי מאוד שיהיה מפקח מטעם הדיירים.
אין חובה שיהיו מחסנים- זהו עניין מסחרי/ תיכנוני.
אם אתם אינכם מרוצים מהצעת היזם, אז תבדקו הצעות מיזמים אחרים. אולי יזמים אחרים כן יסכימו לתת לכם את מבוקשכם הלגיטימי בעניין פיקוח ואולי גם לגבי מחסנים.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן לשנות תמורות באופן חד צדדי אלא אם כן קיים מנגנון הפחתת תמורות בהסכם לשאלה אם פקיעת התמ"א מהווה עילה לבטל ההסכם בשביל זה צריכים לקרוא את ההסכם ולתת תשובה מדוייקת יותר...
המשך תשובה