רכשתי דירה בבנין שניבנה במיסגרת תמא38 ולמרות שהינו צריכים לקבבלה בראשון לינואר 2018 אנחנו לא רואים היתקדמות בנוסף יש גם איהתאמה לתוכניות ולחוזה לדוגמה רוכב המיטבח היצתמצם מ320 ל280 ועוד אנחנו פנינו אליו אין ספור פעמים באימלים והבן אדם לא מגיב אשמח לקבל יעוץ
שלום רב,
ייעוץ בעניין אינו יכול להיות במסגרת הפורום. מוזמנים לפנות באופן פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני לא יודע מה ההגדרות שלך ל"נזק". אם לא תחתום על ההסכם אז זה יעכב את התהליך. האם זה נזק או לא נזק- זה משהו שאתה צריך להחליט לגביו. בהצלחה...
המשך תשובה