אם לוקחים קשיש (שכול הבניין יודע שהוא נגד תמא) ומחתימים אותו על נייר (בלי עו"ד וללא קשר להוראות התמא על דרך קבלת ההסכמה) . מספרים לו שהוא חותם רק על אישור לפנות לקבלן להצעת מחיר ואישור לפנות לעיריה. האיש חותם וכותב בצד בכתב יד- אני מתנגד לבניה. את המסמך הזה הציגו לעיריה כהסכמה קשרה. זה פלילי? לא שאני מחר רץ למשטרה אבל מסקרן אותי המשמעות של ההתנהלות הזאת.
שלום רב,
ממליץ לפנות לעו"ד שיבחן את המקרה
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפשרי לשלב הראשון . בשלב מתקדם יותר יהיה צורך בהסכמה גם של המחצית השניה ואם היא לא תינתן יהיה צורך לנהל הליך משפטי כנגדו. ...
המשך תשובה