שלום בבניין בו אני גרה פרויקט תמא"38 נמצא בשלבים מתקדמים. אני חתמתי להם על הפרויקט ואז יתברר לי כי הם הפקיעו לי חלונות בטענה שמותר להם. כאשר גיליתי התנגדות וביקשתי שיחזירו לי את רכושי. הם טוענים שהחלון שנבנה לפני יותר מ40 שנה לא נבנה בהיתר ולכן יש להם זכות על החלון שגודלו 2 מ' על 1.5מ'. הדירה נמצאת ברשותי 27 שנים ולא עשיתי כל שינוי. בנוסף לזה הם ניסו להפקיע לי גם משטח הדירה ונלחמים בי כמה שנים. בגלל שמיקום הדירה שלי מפריע להם. אני רוצה לציין שמיקום הבית נמצא במקום מהטובים ביותר באזור המרכז. לצערי בתקופה האחרונה העו"ד שאמור להגן עלי מנסה להוציא ממני חתימה שאני מסכימה להפקעה וזה נעשה תוך כדי סוג של הפחדות סמויות בניסיון להכניע אותי. מה עושים? למי פונים? מי אחראי למעשיהם הנלוזים של היזמים. תודה
שלום רב,
לא הבנתי את בקשתך/ שאלתך
מציע לך לפנות ליעוץ אישי
בברכה
גיא פרבמן עו״ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דרישה לתוספת כסף מבעלי דירות עשויה להיות הצדקה לסירוב לחתום. לא נתקבלה הארכה לתמ"א 38. יש תוכנית שאמורה להחליף את התמ"א 38 שנקראת "חלופת שקד". זו תוכנית שונה, עם הפרשות ציבוריות, עם היטל השבחה. התוכ...
המשך תשובה