היי, ועד הבית אצלי בבניין קיבל הצעה לתמ"א מיזם, שביצע את כל הבדיקות שצריך ווידא שהבניין עומד בתנאים. במקרה כזה, מה אחוז ההסכמה של הדיירים שצריך להיות? האם 80% הסכמה זה מספיק?
שלום רב,
אחוז ההסכמה בתמ"א 38 הרחבה עומד על 66% מבעלי הדירות שברשותם 66% מהרכוש המשותף.
בתמ"א 38 הריסה ובנייה נדרש רוב של 80% מבעלי הדירות שברשותם 80% מהרכוש המשותף.
בברכה,
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

80% מבעלי הדירות אכן יכולים להחליט על קיום פרוייקט תמ"א 38/2. ככל שניתן לשנות את תיכנון הדירה באופן שיהיה מתאים יותר עבורך- מציע לך להיכנס למו"מ ולנסות לשנות התכנון באופן שיתאים לצרכים שלך. ככל שהתי...
המשך תשובה