היי, ועד הבית אצלי בבניין קיבל הצעה לתמ"א מיזם, שביצע את כל הבדיקות שצריך ווידא שהבניין עומד בתנאים. במקרה כזה, מה אחוז ההסכמה של הדיירים שצריך להיות? האם 80% הסכמה זה מספיק?
שלום רב,
אחוז ההסכמה בתמ"א 38 הרחבה עומד על 66% מבעלי הדירות שברשותם 66% מהרכוש המשותף.
בתמ"א 38 הריסה ובנייה נדרש רוב של 80% מבעלי הדירות שברשותם 80% מהרכוש המשותף.
בברכה,
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גם אם היו בונים שום דבר על הגג עדיין הגג שווה. ערך הגג (כאמור גם ללא הבניה) נע בין 25-50 אחוזים משטח עיקרי תלוי כמובן במיקום, נוף, גודל, צורה וכו` כך שגם הוכרו 50% משטח הגג זה עדיין סביר. בהצלחה...
המשך תשובה