יש לי 2 דירות בתמא 38/2 אחת בשכ"ד והשנייה בה התגוררתי. אני זכאי להחזר הוצאות הובלה. האם מגיע לי החזר הוצאות גם על הדירה שגר השור? קבלתי קבלה בוואטסאפ אבל עו"ד היזם דורשת קבלה מקורית הבעייה שחברת ההובלה ביבנה ויש לי בעייה להגיע לשם בזמן מלחמה. הדירה שלי בת"א.

השאלה אם מגיע לך החזר תלויה בתוכן ההסכם עליו אתה חתום. יש לבדוק התשובה מול ההסכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. 2/3 מהדירות המחזיקות ב- 2/3 מהרכוש המשותף. 2. שווי דירת סרבן במצב החדש הכולל ההרחבה נמוך משווי דירה נוכחי....
המשך תשובה