שלום רב, אני מתגורר ברחוב סוקולוב 4 בבת ים בבניין בן 3 קומות על עמודים הכולל 12 דיירים. בבירור שעשיתי מול עירית בת ים הבנתי שניתן לבצע בשלב זה תמא 38 רגילה, דהיינו הוספת 2.5 קומות. שטח המגרש קטן יחסית כ- 628 מ"ר וע"פ זכויות בנייה קיימות לא ניתן לבצע תמא 38/2. כיצד ניתן להגדיל זכויות בנייה לצורך ביצוע תמא 38/2 ע"מ שיהיה בעל כדאיות כלכלית ליזם ביחס של לפחות 3:1. תודה
שלום רב,
זכויות מכוח תמ"א 38 לא ניתן להגדיל. הדרך היחידה להגדלת זכויות זה באמצעות בקשה לשינוי תב"ע שהינה בסמכות ועדה מחוזית.
המלצתי לאור מה שציינת לקדם תמ"א 38 מכוח חיזוק והרחבה.
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם אתה מתכוון ליפווי כוח שנחתם בשלב החתימה על הסכם התמ"א אז ככלל יפוי כוח הוא לא משהו שאוסר אלא רק נותן סמכות למקבל יפוי הכוח. ייפוי כוח אמור לכסות את כלל המקרים כדי להימנע מן הצורך לחזור ולקבל הסכמות...
המשך תשובה