בתוכנית תמ"א שחתמו עליה הדירים . אני לא חתמתי . אני בקשתי שכל החלונות יקבלו מהקבלן/יזם חלונות חדשים נגד רעש כי הדירה שלי בקומה א' היא לאורך השביל המוביל מהרחוב עד לחניה במפרט רק לקומת הקרקע קיבלה החלפת חלונות . הדירה השקטה שלי בגלל תמ"א תהפוך למקום רועש מאחורי הדירה יהיה מתקן חניה תת קרקעית . יש פה פגיעה רצינית ברכוש. אני לא חתמתי על ההסכם. האם ההתנגדות שלי תעמוד במבחן המפקחת.
שלום רב,
המפקחת יכול ותפעל למציאת פיתרון לבעיה של הרעש
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

15 מתוך 16 זה רוב מספיק להגשת תביעה בלשכת המפקח/ת על רישום הבתים המשותפים בטאבו. זה לא תפריד שלכם להגיש תביעה אלא של עורכי הדין שישכור היזם . עליכם להתקדם ולהגיע להחלטת ועד להיתר בניה ורק אז לנקוט הלי...
המשך תשובה