האם אוכל להוציא היתר בניה לתמ"א 38 למרות שהשכן לא מעוניין לבנות כרגע? גודל המגרש הוא 720 מטר ועליו בנויות כרגע 2 דירות בקומת קרקע כשקיר משותף מפריד בינינו.

סיכוי קלוש ביותר עד אפסי.
ישנה שאלה האם בכלל ניתן לעשות תמ"א בנתונים שכתבת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בדרך כלל היטל ההשבחה אמור להיות משולם כבר בעת מתן היתר הבניה ע"י היזם.במקרים מסוימים ניתן לדחות חלק מהיטל ההשבחה תוך התחייבות למגורים של 4 שנים (לא השכרה). עליך לבדוק מול הרשות המקומית/ועדה מקומית את...
המשך תשובה