שלום גרה בדירת עמיגור(בשכירות) היה לנו תמא וקבלתי בית חדש יותר עם מרפסת . אך אני זקוקה למקום ןמעןנינת לסגור אותה לחצי חדר . האם ניתן? שואלת בעיקר לגבי העיריה ולא לגבי עמיגור.כי הם אמרו שאם זה חוקי בעיריה וכדומה. אז אין להם בעיה.

אם את שואלת לגבי העיריה העיריה אמרה שמותר אז מה השאלה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לאחר קבלת החלטה להיתר בניה יהיה צורך לנקוט הליך משפטי כנגדה במסגרת תביעת סרבנים בלשכת הנמפקחת בתל אביב. היא תזומן ותצטרך לנמק את עילת ההתנגדות במסגרת כתב הגנה ובסוף ביהמ"ש יכריע אם יש עילה מצודקת להתנ...
המשך תשובה