אולם שכן בקומה העליונה שבבעלותו כחצי מהגג, מפיל ומטרפד כל יוזמה לאורך שנים ארוכות. האם ניתן לתבוע אותו למרות שכמחצית מהגג שייך לו?
שלום רב,
לצורך מתן מענה יש להבין האם הגג מוצמד אליו? בכול מקרה היום יש אפשרות להתקדם בפרויקט לרבות שידרוגו של אותו דייר שיקבל את הדירה העליונה עם החלק היחסי של הגג החדש שיוצמד לדירתו.
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל שמדובר בתמ"א חיזוק- אין איסור עפ"י חוק לבצע את הפרוייקט ללא ליווי בנקאי. המלצתי היא לא לצאת לדרך ללא ליווי של גורם מלווה (בנק מלווה/חברת ביטוח מלווה או שילוב של קרן מלווה+ חברת ביטוח המנפיקה פוליס...
המשך תשובה