שלום אני גרה בקומת פרטר מינוס 1 עורפית כניסה אחת בבינין של 4 קומות 16 דיירים .ומאחר והייזם רוצה מעלית בלובי ומחוסר מקום ומיקום יאלץ לסגור לי את הכניסה לגמרי. מה החוק לגבי זה ? תודה מראש רחל
שלום רב,
כניסה לדירה לאור מעלית הינה בעייה תיכנונית שקשה לי לראות שהוועדה המקומי תאשר כל עוד תגישי התגדות בעניין
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בדר"כ מי שמשתמש במכפיל אמור לשלם אבל זה עניין שלכם בבעלי דירות להחליט. כנ"ל לגבי נכה. בהחלט יש עלויות תחזוקה. כמו במעלית. בהחלט יכול להיות שבעוד שנים יהיה צורך לתקן/לשדרג/להחליף וא תהיה הוצאה גדולה. ל...
המשך תשובה