האם בהתאם לחוק תמ"א 38 יכול היזם לתלות שלט פרסומת של צד ג' על גבי הבניין (לא מכירה של דירות הבניין)? לפי מה שראיתי, בחלק ב' סעיף 20 בחוק התמ"א, רשום כי זכויות הבנייה הניתנות מאפשרות רק את חיזוק המבנה ואינן מאפשרות העברתן ואת ניצולן לכל מטרה אחרת. ביום בהיר נתלה שלט לכל אורכו של הבניין מבלי כל עדכון הדיירים, ללא אישורם ובלי שיש כל אזכור לכך בהסכם התמ"א שמול היזם. האם החוק מתיר תליית שלט פרסומת ומהן בדיוק ההגדרות לסוגיה זו.
שלום רב,
האם יש אזכור בהסכם התמ"א לעניין?
היבט נוסף הוא בחינת אישור הרשות המקומית לעניין.
בברכה,
שי הראל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פחות בקי בענייני חברת חשמל. נשמע כמו מקרה קלאסי שבו כדאי להגיש תביעה בתביעות קטנות כנגד חברת החשמל ו/או היזם ושבימ"ש יורה לחברת החשמל להפריד/לנתק החשבונות וכו` בהצלחה...
המשך תשובה