בית משותף נהרס חלקית ואינו ראוי למגורים. יחד עם זאת לא הוצא נגדו צו הריסה. לפי חוק בתים משותפים אם 75% מהדיירים רוצים לשפץ ממקורותם הם יכולים לכפות זאת על יתרת השכנים. אם השפוץ יתבצע באמצעות תמא 38/2 דוש רוב של 80% במספר בעלי הזכויות והשטח שלהם בבית המשותף. אם מדובר בבית משותף שנהרס ורוצים לשפץ באמצעות תמא 38/2 (הבית אינו מיועד להריסה) מה הרוב הנדרש.? תודה
שלום רב,
ברגע שהבניין נהרס המשמעות הינה שהבניין לא קיים ומבחינת פרשנות לא נדרש תמ"א 38 והמשמעות לדעתי הינה שחוק המקרקעין גובר
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל שהצמדת החניות אינה קשורה לתמ"א יש צורך בנסכמה מלאה.שינוי בתכנון החניות מחייב תיקון היתר ואכן כלול לעכב טופס 4. לגבי יתר שאלותיך, נכון שתפנו לייעוץ פרטני שיבחן את תהליך קבלת ההחלטות ביחס לתהליך הנד...
המשך תשובה