בכדי להתחיל בהליך של תמ"א 38 – האם חייבים ליצור איזו התאגדות דיירים (עורך דין המליץ לנו על כך) ומהי הסמכות שיש להתאגדות זו כאשר היא לא נבחרת בצורה דמוקרטית אלא על פי וותק בבניין וגודל נכס.
סנונית שלום,
לשם קידום התהליך בצורה יעילה מומלץ למנות מציגות רשמית שתוביל את המהלך מול כל הגורמים הרלוונטיים.
אין משמעות לותק או לגודל הדירה. הנציגות נבחרת עפ"י רוב.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי,
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עליך להזמין מומחה שיבדוק מהיכן הנזילה ומי אחראי לה. אם זה כתוצאה מעבודות החיזוק אז יש להוציא דרישה ליזם ולבקש לתקן וכל שלא יתוקן לתקן בעצמך ולתבוע העלות מהיזם. בהצלחה...
המשך תשובה