ברשותי דירה בבניין שעובר תהליך תמא 38/1 חיזוק. מזה שנתיים עדיין עובדים, המעלית נותקה לפני שנה וצפי לעוד שנה. מדובר על בנין 4 קומות ומוסיפים קומה וחצי. דירתי בקומה 4 ונאלצתי לשכור דירה היות ואני אם יחידנית ובהריון. אין כל אפשרות שהתגורר בדירה וכן אני לא מוצאת דייר להשכרה. אני שוקלת להגיש תביעה ליזם להחזר או השתתפות בשכר דירה. האם מומלץ ?

לכאורה נראה לפי התיאור שלך שיש לך זכאות.
האם מומלץ או לא- זה לא משהו שנוכל לענות ותלוי כמובן בהרבה מאוד גורמים שיש לברר קודם לכך.
גשי לייעוץ פרטני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הזכויות שלך והחובות שלך נמצאים, או אמורים להימצא, בהסכם ההתקשרות בין בעלי הדירות ובין היזם. שם אמורים להיות התשובות לכל השאלות, למה היזם אחראי ולמה לא ובאילו פרקי זמן. אם אין התייחסות בהסכם, עפ"י מבחן...
המשך תשובה