כל הדיירים בבניין בו אני גר חתמו עם יזם על הסכם אשר לפי דעתי הוא חד צדדי ולא משרת את האינטרסים של הדיירים. היזם הציע לעורך איתו גם נספח לחוזה באופן נפרד אשר יכלול פרטים שחסרים לדעתנו בחוזה המקורי. כמו כן, היזם אף הסכים שנספח לחוזה יפורטו סעיפים מסוימים בחוזה המקורי שאינם תקפים עוד. שאלתי היא האם מדובר בעניין קביל בתמ"א 38 והאם זה עלול לסבך אותנו מבחינה משפטית בהמשך?
חזי שלום,
לכל חוזה ניתן להכין תוספת לחוזה המעגנת הסכמות חדשות ומבטלת או משנה הסכמות שבאו לידי ביטוי במסגרת ההסכם המקורי. כך גם בהסכמי תמא 38. תוקפו של הנספח זהה לתוקפו של ההסכם ברמה המשפטית.
בהצלחה
קרן כהן בלחרסקי. עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. הרוב הדרוש להוצאת תמ"א 38/2 הוא 80% ולא 77%. נכון להיום עדיין לאט קיימת פסיקה המאפשרת הוצאה לפועל של פרוייקט ברוב של 77%. 2. קיימת כוונה של המחוקק להוריד את אחוז החתימה הנדרש בפרוייקטים של התחדשות...
המשך תשובה