היזם דורש שנחתום על ליווי מול הבנק לתוכנית. האם זה משהו מקובל שצריך להסכים לו? תודה רבה
שלום עינת,
פרויקטים מבוצעים בליווי בנקאי ומשכך בעלי הדירות חותמים על הסכם ליווי מול הבנק המלווה בסמוך לקבלת היתר בניה.
חשוב שעל הסכם הליווי כמו על הסכם התמ"א יעבור עו"ד מטעמכם.
בברכה,
מאור רובין, עו"ד
גיא פרבמן ושות'- משרד עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם החדר נכנס לשטח אז לא ברור למה צריך לשלם תוספת. הרי תקבל תמורה לפי השטח הקיים שיש לך (כולל החדר). אלא אם יש לך הצמדה של שטח נוסף בגג ואז יש למנות שמאי שיקבע את יחס ההמרה בין השטח לבין מ"ר בנוי ואז ת...
המשך תשובה