שלום, הקבלן מאחר חודשים רבים בסיום פרוייקט תמא 28 אצלנו ואנחנו הדיירים שוקלים אם לתבוע על איחור כל אחד בנפרד או שהנציגות תתבע את הקבלן. האם הנציגות יכולה בכלל לתבוע בגין איחור או שרק כל דייר בנפרד? תודה רבה
שלום רב,
ראשית התנצלותי על העיוכב במענה אשר נבע מהעובדה שנעדרתי לאור חופשת הקיץ מהעבודה.
לצורך מענה לשאלתך יש לבחון את ההסכם עליו חתמתם מול הקבלן
בברכה
גיא פרבמן, עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם כוונתך פגיעה בדמי שכירות בתקופת הבניה, הרי שהתשלום בגין דמי השכירותשתקבל מהיזם, פטור ממס. עם זאת,ככל שדירה זו מדווחת לרשויות המס כדירת השכרה ואתה משלם עליה מס באחד מהמסלולים, כדאי שתתייעץ עם מומח...
המשך תשובה