הבנין שלנו הולך לתמ"א הריסה ובינויי. לפני הרבה שנים בניתי מחסן שקבלתי בשבילו היתר מהעיריה. האם מגיע לי מחסן תמורת המחסן הקיים?

זו שאלה מסחרית ולא משפטית.
ברור שאם ניתן לתת לך מחסן תקבל מחסן ואם לא תוכל לבקש פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כן. אם ייחתם הסכם ברוב דרוש (2/3 מהדירות המחזיקות בלפחות ב 2/3 מהרכוש המשותף) ניתן יהיה להגיש תביעה כנגדך בלשכת המפקחת והמפקחת תמנה מישהו , בדרך כלל עו"ד, אשר יחתום בשמך על הניירת. הנימוק שלך (רעש ו...
המשך תשובה